21.8.08

konvo...

salam kawan2ku semua....

doakan aku selamat berkonvo d uia..sabtu malam aku dan femly ku akan bertolak ke KL...

doakan segalanya selamat...

esok(jumaat) mayb aku x sempat nak online..sebab sibuk dgn kenduri...mak abah ku nk wat sikit kenuri doa

selamat d rumah kami..kecil kecilan je...untuk ahli keluarga...meke sume kalo buleh tigin nk tengok dan nak

ikut aku p berkonvo...tapi apakan daya...tak dapat la nk bawa semua....aku paham depa sume nk tumpang

gumbira...tapi kalo p pon bukan dapat masuk dewan tengok aku .....sume kene perati dari luar je...ehhe...

so x pe la..mereka sume jumpe aku d rumah saje....sambil2 makan2 kenuri....hmmm..kepada bebudak opis..

nnti aku wat sikit jamuan makan2 kt opis kita....korang mesti teringin nk makan laksa

kan??hha...tungguuu..hehe:)


ok la sebenarnye session aku dari kos ICT akan berlangsung pada hari ahad jam 2 petang...tak saba rasanya

nk jumpe kengkawan sume....(pas konvo kita maybe tak jumpe dah kan?isk isk isk... :( ) so harap2 dpt jumper korang n dapat le bergambo banyak2...(hehe..ni fevret ni amek gambo...)....dan nanti kan la kemunculan gambo2 konvo ku di sini nanti ye....

for the time being..korang tgk sini utk info pasl konvo ye.. http://iiu.edu.my/convo/index.shtml


kepada ahli KRJ JIM terutama yg terlibat dalam perkhemahan gerasiku ...saya mintak maaf banyak2 sebb tak dapt nk hadirkan diri...apa pon di doakan agar sume berjalan lanjar as we planned...may ALLAH help us....dan moga sume berjalan lancar hendaknye...ameen!!!.....


p/s: psst....akan tercapaikah satu impian ku masa konvo nanti??? errr.....



wassalam...


piece.. ;)



No comments: