22.1.09





salam to all..

lama x update...
nk kata bz...tiap2 malam ngadap pc...
erm...apa nk dikata...x da mood nk update pun...
sebb apa? x da mood? ada lah sebab nya...

10 comments:

roznifa83 said...

nape doo..nape takde mood..cm aku tak tau gak je nape ko takde mood..sape ilangkan mood ko??

Cik Siti said...

awat takda mud nie?

limaumaniss said...

cik ros n cik siti..

mmg korang x tau woo nape aku x de mood...tapi x yah citer r...bile ada korang ade lah balik mood aku..cik ros, nape link kan kt blog lame ko? blog baru kan lebih mengancam...hehe..:-)

roznifa83 said...

rahsia rahsia lak ko nie..tp tkpe la..tak nk cte, jgn cte k..tenangkan diri anda..takkan la hambatan kerja leh wat ko gni...psal i-teacher ko ke??

limaumaniss said...

i lav u my fren...ko memang sentiasa memahami...tapi rahsia i-cekgu tu x leh citer kat sini..toksah citer le..buat ilang mood kite je...haha..jum balik KL!! windu woo..

Cik Hitomi said...
This comment has been removed by the author.
Cik Siti said...

aku sudah kembali..sukanya aku...kat sana takleh on9,sedey2...

btw,kalau ilang mud angkara kerja tu normal la...blajarlah untuk kawal stress anda walaupun aku sendiri kdg2 tak terkawal stressnya..heheh

limaumaniss said...

cik siti oh cik siti...ada lagi sebabnya nape aku x de mood sebenarnye..bukan pasal keje je tapi dengan makhluk2 Tuhan di sekeliling tmpat keje tu pon mempengaruhi moodaku...hua hua hua..hg jgn jadi cam aku...layan customer tu elok2 yer...

Cik Siti said...

kuikui...menakutkan gak keja cust service nie...moga dipermudahkan bg aku.dah la aku jenis malas berckp,kena transform jadi byk berckp lak

pasal manusia2 sekeliling tu,memang la camtu.nak buek camno ujang...trima la semuanya seadanya...

c u next wik...nak balik taiping dah ptg satg...

limaumaniss said...

wokeh cik siti...p training lek lok...aku pon p Training of Palestinians Speaker...kene pndai cakap gak...nnti kita sama2 leh kongsi ilmu belajar bercakap..hehehe