5.2.09

back to UIA???



salam to all...

apa kaba sume pembaca LM..ada baik ka??hehhe


saya dah lama x cerita apa2 kt sini...
ini pon tulis sbb ada permintaaan....permintaan tak berapa ramai dari penggemar LM...haha..


arini best...ada mood sikit...sbb excited nak nek bas menuju ke UIA besok utk program Muzakarah JIM Nasional pada hari sabtu nanti.... sambil pergi bermuzakarah boleh la jenguk2 UIA yg sememangnya dirindui sejak akhir-akhir ni....hmm x tau la kenapa asek rindu jer rasa nak balik ke sana....yela tempat belajar selama 4 tahun...tempat saya belajar dan kenal erti hidup...tempat jatuh dan bangun dalam hidup.....teringat saat bersama teman2 masa belajar dulu...


hmm...kalu fleshback balik setahun yg lepas...time ni...lam bulan Februari saya dan kawan2 baik saya...cik ros , cik siti dan cik ida dan ramai lagi ...berada di final semester kami dan tgh bertungkus lumus nk siapkan Final Year Project kami....huhu.....terima kasih pada kwan2 aku.... yg di alam nyata dan di alam maya yg turut membantu memberikan tunjuk ajar masa kamii bergelut dengan FYP n ie....maklum la kan....di saat2 sem2 akhir ni....kami pun kecut perut....all out buat FYP nie....sbb final sem...masing2 sibuk nak naikkan CGPA...n complete our project successfully....hmmm....seronok bila kenangkan balik.....walau pun ada saat2 suka duka nya..... (buat FYP sambil berendam air mata...huuuhu....)...

tapi tu sume asam garam idup....skarang ni dah keje rasa lain dan ttp rindukan zaman belajar....tapi untungnya saya bekerja kat USM ni...sbb environment dia sama cam environment kt uia..,saya masih lam suasana pembelajaran walaupun hakikatnya bekerja kat sini....alhamdulillah....ada hikmahnya ALLAH aturkan sebegini utk saya...saya bersyukur sbb bila ada dalam enviromnemt camni saya x lepas daripada program2 ilmu yg ada di USM nie...masih dalam suasana ilmu....ada jugak program kebajikan....kekadang join jugak bila ada masa....syukur saya masih dalam enviroment U.... berkawan pun bukan dgn staff jer...student2 pun ramai jugak...jadi banyak la juga input dan ilmu dari depa yg kt dapat walau pon sambil sembang2 time makan....maksudnye bukan sembang2 kosong atau mengarut yg bukan2 ( walaupon kekadang ada jugak la yg karut marut tu...eheheh).....


so kawan2....doakan la selamat perjalanan saya dan lg 2 orang sahabat saya nanti yer...
moga2 ALLAH mudahkan perjalanan kami pergi dan pulang dengan selamatnye.....


petang ni pulak first time nk p aerobik kat taman metropolitan kt relau tu...im not really sure the exact location..dulu pernah p skali tapi lupa dah..... ni pun ikut kawan yg ajak tu....lagipun elok juga dah lama x bersenam..x kuar peluuh...asek tambah lemak dan kolesterol jer....risau jugak akhir2 ni ada 2 3 orang yg kata saya dah berisi sikit....adui....tak suka btul telingaku mendengarnye....padahal saya rasa biasa jer....hehe perasan kurus la tu...sbb kononnye bz sangat sejak akhir2 nie...tapi tak sangka lak kawan2 kata dah berisi.....tekejut jugak la...hehhe...nsb baik ada mmber rekemen p aerobik kt tmpat nie...katanya utk wanita jer..tu yg best n syok nk p tu...hahah....x saba jugak nk bersenam ptg nie...lepas keje je terus nk p....


dear my frens..actually bersenam ni mmg pntg utk kesihatan kita....di samping pemakanan dan diet seharian yg seimbang.....so bersenamla...bersukan...majulah sukan utk kesihatan kita...ehehhe.... ;-) till we meet again....

wassalam.... ;-)



iium official website...heheh

2 comments:

Adlan said...

alahai.. sy pun bz dgn final projek.. mcm takde life plak kt uia.. terpaksa ngadap projek je.. takleh da program2

Anonymous said...

x pe..focus to ur final sem, nanti rase cpt je masa berlalu.... sedar2 jer dah abeh sem, dah grad...best ape...akk cuti weekend 3 hr ni penuh dgn prog....letih gak..tp best..x buang masa...

p/s: