22.3.14

how i miss all this moment...


Assalamualaikum....

baca tajuk di atas...


tengok gambar di atas...dan di bawah....



cukup untuk membahagiakan dan melebarkan senyuman...

susunan cantek je dalam picture ni...hitam , purple, hitam , purple...dalam LRT nak ke mana  lepas kelas waktu ni.. :)


Mohabbatien...insyaALLAH forever till Jannah...

jarang calling2, ..jarang wassap, jarang sms macam dulu2...tak semestinya aku dah lupa hangpa...
mohabbatein sentiasa ada dalam hati..
walaupun aku sibukkk sehari2....
walau ramai mana sekalipun kawan-kawan dan kenalan yg aku ada....
tak sama macam mohabbatien..

luv all of us...kawan2 yg x dak dalam post ni tak bermakna tiada dalam hati aku..jangan merajuk pulak...masing2 ada specialnya...


p/s: niat asal nak story benda lain...tp aku terjumpa semua gambar ni..maka jadilah entry serba ringkas tapi padat ni....:)


1 comment:

insan marhaen said...

Salam,

Singgah baca seusai tahajjud. Muga Allah berkati setiap gerak kerja. Teruslah menulis!