11.8.08

PERKHEMAHAN GENERASIKU

Assalamualaikum. Haha...sudah tiba masanya saya mempromo program saya nih...(erk bukan program saya...program ni anjuran Kelab Remaja JIM (KRJ) dan saya hanyalah sebahagian dari AJK nya....harap beri perhatian kepada perkara di bawah ni... kepada sesape yg ada anak2 atau anak sedara atau cucu yg berumor lingkungan 13- 17 tahun iaitu budak2 peringkat menegah...jgn lengahkan masa anda lagi....!! daftar la dengan program KRJ ni...tak rugi...anak2 anda akan mendapat banyak manfaat nya...tambah pulak time cuti skolah kan??? hmmm....jom daftar cepat!! penyertaan terhad kepada 70 org pelajar sahaja...rugi bangat kalo tak datang kan??? untuk keterangan lanjut atau nak daftar boleh hubungi saya sendiri atau nombor2 telefon di bawah tu...yg tertera...tuu....huhu... :)


Di maklumkan bahawa Kelab Remaja Jim Negeri Pulau Pinang akan menganjurkan program "PERKHEMAHAN GENERASIKU" di Hutan Lipur Teluk Bahang (Taman Rimba) pada 22 - 24 Ogos 2008.
Sila lihat lampiran brosur untuk aturcara program.
Kepada semua Pengurus KRJ Daerah sila war-warkan kepada remaja di daerah anda.
Kepada Penggerak KBM boleh hantar remaja untuk penerusan program.
PENDAFTARAN DI BUKA SEKARANG. CEPAT...TEMPAT ADALAH TERHAD...

Sila hubungi:- 019-4169231 , 013-4383131, 019-4756474, & 019-5474035


















klik pada gambar untuk paparan yang lebih besar....

















selamat beriadah sambil membina sahsiah dan kepimpinan diri ;)!!!

2 comments:

FiguRa said...

eermmm bagus program nie..mudah2an rmai belia yg join...eermmm xnak buka yang bwh 30 ker???

Anonymous said...

to figura -->

mungkin next program insyaALLAH...but kali ni prog untuk bdk2 skola menengah..saudara dari mana?hantarlah peserta...sempat lagi nih...hehe :)