27.12.08

x rek lagie...

salam to all....
sambung kisah x rek...aku demam lagi hari ni...sejak balik kerja semalam dah rasa nak demam balik...setelah seminggu berlalu, demam di terengganu hari tu rupanya bersambung semula di penang....

sebenarnya di sebelah petang lepas balik dari LRT lifestock, aku terus x larat nak buat apa2...tiba diserang demam..maka sejak balik dari ladang tu..aku terus makan dan terus ke bilik...terus rebah..dan tak bangun2 sampai la ke malam tu....aku diserang demam panas, teruk sangat...

sayangnya tak dapat bersama jaga cekpoint di CRR sbb kat sini aktiviti lbh mencabar..maka x dela gambar yg nak dikongsi ttg aktiviti ptg tu kt sini..tapi boleh rujuk sini untuk misi sebelah petangnya tuh….


sebelah malamnya aku dibawa ke klinik yg jauh nya hampir setengah jam dari CRR..itu pn jalan yg paling dekat …aku pergi bersama dua urusetia yg menemaniku dan seorang lagi peserta lelaki yg juga sakit ditemani pegiringnya….

Selepas ke klinik kami singgah kat kedai makan…nak bg peserta yg sakit tu makan sebelum dia makan ubat..kasihan dia…nampak macam dia pening…tk boleh nk buka mata..pening sangat agaknya…

Lepas tu kami pun balik kr CRR…tak sedar berapa lama perjalanan sebab aku tertidur sepanjang jalan….tapi kata kawan yg menemaniku perjalanan lbh kurang stengah jam lebih juga walaupun tak lalu jalan yg sama masa pergi tu jalannya agak teruk….

Keesokannya aku rasa lebih sihat…rasanya boleh la join aktiviti jungle trekking tapi malangnya ia dibatalkan dan kami hanya buat aktiviti indoor je…ada slot bersama hafiz bai, lihat gambar di bawah….pukul 12 kami dikehendaki checkout dari bilik ( bg pengiring dan urusetia) …lam kul 3 lepas siap2 makan , kami team penang dan team perak dan selangor





Sekian cerita x rek..seminggu amek masa nk tulis…malam ni aku akan bertemu kawan2 lama sekolah Almashoor….tk sabar nak jumpa mereka setelah lapan tahun lamanya terpisah .,.harap2 smuanya berjalan lancar…bertemakan warna hitam dan gold….pastinya suma nampak anggun malam nie…wow…..harap2 juga kesihatan ku ini stabil dan mengizinkan aku enjoy dgn kawan2ku di sana nanti….

4 comments:

Sharifah Natasha said...

salam alayk. syafakillah. harap sgt enti sehat walafiat. Wah, best best programnye.

limaumaniss said...

salam..
insyaALLAH.harap macam tu juga..program JIM tu..nanti kalau nk join blh bg tahu...;)

hafinah said...

Seronok ya bercamping di Ganu Kite. Tak mau buat camping remaja di Bukit Panchor,Nibong Tebal? X-REK pernah dibuat di situ. Trekkingnya best sebab terpaksa memasuki lubang Gua Tongkat.

limaumaniss said...

salam...

seronok mmg seronok...tapi yg x seronok bila 'diserang' virus yg menggangu kesihatan hingga sekarang..

cadangan tu insyaALLAH boleh diajukan ke pihak atasan...terima kasih atas cadangan... ;)