2.5.09

100th entry???


salam there... this is my 100th post for blogspot...hehehe:-)

update weekend nie...jumaat & sabtu :- kenduri kahwen lagi...

sepupu aku sebelah abah pulak....

penat? dua hari bergelut dengan kenduri... walau pon x banyak sangat buat kerja..

berada d tempat kenduri pon dah cukup memenatkan....tapi seronook dapat jumpa sanak sedara...

hari tu berkumpul sume sedara sebelah mak...bulan ni sebelah bapak pula...anyway..enjoy the

pictures...

gitu la cuti2 ku...kalu x de program pape kat luar....ada jer kenduri kendara...jangan dua2 event

clash sudahla....pening jugak nak membuat keputusan nak pergi yg mana satu...





my whole femly wif pengantin..


siapakah ini?? di mana2 jer dia ada.....ehhehe


x sempat amek gamba betul2.....dari jauh jer nie..

8 comments:

a.b geldofg said...

wah cntik mjlis...smuga kekal ye

limaumaniss said...

a.b geldofg ....

insyaALLAH...moga mereka bahagia..

OREOO said...

wahh..bler owner blog nk kawen lak??

limaumaniss said...

OREOO...

erk...soalan cepumas...
kami tak tau lagi biler...:)

Leenoh said...

Salam.

Kalau hendak buat baik, hendaklah dipercepatkan, kalau hendak buat jahat hendaklah dilambat-lambatkan supaya ianya tidak jadi buat.
ok. kalau ada rancangan hendak buat baik, cepat-cepatkan.he3 ada kot.

limaumasniss said...

pokcik Leenoh...

uish...niat nak buat baik tu sememangnya ada...apatah lagi nak mengikut sunnah Rasul tercinta....doakanlah wahai pakcikku.... :)

[:: nisa ::] said...

pengantin pki biru...
i lyke blue color..hee..

limaumaniss said...

[:: nisa ::]


warna commercial la katakan..ehehe