22.3.09

21 March 2009


semoga kekal bahagia dalam rahmat ALLAH hingga akhir hayat..

assaalamualaikum...


semalam telah pun selamat bernikah...hari ni pula kami sibuk melayan tetamu yg daaatang...tak ramai yg dari jauh..paling jauh pon dari kedah je rasanya...alhamdulillah majlis kenduri hari ni (bagi pihak perempuan(sepupuku) berjalan lancar tanpa sebarang masalah....tapi penat..adui sakitnya kakiku tak terkira...mana taknya...sibuk ke sana sini ambil gamba pengantin dan gamba sendiri...dan jugak sanak sedara yg lain lah.....bukan senang kami nk berkumpul dan merakam kenangan bersama keluarga bersama....

gamba kt sebelah tu adalah sepanjang kenduri hari ni di tingkat atas pasar Bayan Baru dan majlis akad nikah d masjid USM semalam......Selamat Pengantin Baru Nini n Azmi...till we meet again...wassalam..

5 comments:

Melawis said...

Salam..semoga berkekalan ke anak cucu.

roznifa83 said...

awat tak maroon, kata nk cr kale maroon doo...cantik inai, tak lama lagik la tuh

limaumaniss said...

Melawis...

anak cucu je ??mana cukup..marah tau pengantin bile ada orang sms kt dia camtu....

-----------------------------------


Roznifa83....

x jumpa maroon...baju pink tu mak aku yg bekenan...aku bli jer, tak melawan..ehehhe... cantikkan baju tu??inai ala2 oren sikit..ko kan tau aku benci kaler merah..pasni mungkin giliran kembar pengantin or adik dier kot...aku???doa2kan la yer....miss u.. ;)

roznifa83 said...

cantik2..da pkai kale pink ko ek??maju setapak ke dpn..tu la kale2 ank dara pingitan doo...sesuwei...merah tu berani doo..haha..merah itam mmg geli..lau tgk masa nk mkn..mmg amat 'menyelerakan'..ko kna usaha keras skit ar nmpknya..pe cer ko nye intebiu usm arituh??da tk bz ni..arap2 ade masa la nk tnya khabar kwn2 tru sms..huhuhu

limaumaniss said...

roznifa83...

amboi ko perli aku ek...insyaALLAH lau aku x bz..kekadang kalu x bz pon aku mmg dah malas tekan2 fon...aku lebih suke teka keyboard je doo...ko on9 le malam2 ke time skolah ke..buleh le kiter citer panjang..hadoi la kawang2 ku jgn le majok pulak yer...

interbiu usm???ko doa2kan la...insyaALLAH sebelum april ni aku dpt tau nasib aku camne...huhu..