20.3.09

Cerita Inai...



















opsss!!! inai di jari siapa yer tu?hehehe....
orang lain yg nak kawen..orang lain pulak yang sibuk2 pakai inai dulu...
masa aku pakai inai ni...si pengantin belum lagi berinai...padahal besok dah nak akad nikah dah....
start besok aku cuti lagi....(tapi kerjaku kt opis dah SETEL, diulangi lagi, dah SETEL...alhamdulillah...ALLAH permudahkan kerja ku...) boleh la bercuti lagi dengan senang hati..tapi penat jugak cuti kali ni...

maklumlah kami sume sibuk dgn masjlis perkahwinan sepupuku Bazlini dengan pilihan hatinya , en Azmi....esok lepas solat Asaar di masjid Bayan BaruUSM , selamatla mereka menjadi suami isteri yg sah.....hari sabtu dan ahad pulak kenduri kedua2 belah pihak....dah tentulah kami yg rapat ni kene tolong apa yg patut...adat la tu kan....gotong royong dan tolong menolong dalam masjlis perkhawinan...hope everythings going welll....sihat sejahtera semua ahli keluarga...baik dari pihak lelaki mahupon perempuan...ameen....

orait guys...till we meet again....gamba masa kenduri pastinya ada nanti....buat masa ni...tengok dulu hasil inai asli....dari pokok inai yg diambik dari mana entah...yang pastinya dah lama aku x menghias jari dengan inai asli yg baru lepas digiling ni...inai fresh la katakan...hehe...



















suke warna camnie...tak suka kalu inai jadi merah hitam, x cantik....

2 comments:

Cik Siti said...

amboi,tangan pun promo nampak...kuikuik...s

limaumaniss said...

Cik Siti...

excited pakai inai...bukan tunjuk tangan..itu pon pakai sebelah jer...hehe