27.4.09

bowling....selesai...

SURE BOWLING...selesai...


salam to all...

ape kabar sume? harap semua sihat2 belaka di samping orang2 yang tersayang...hehehe
mggu lepas hari sabtu ( tak sempat nak update masa hari sabtu tu) rasanya hari yg agak best...paling best dalam minggu lepas....

alkisahnya pagi2 aku dah siap2 nak g program bowling kt Kompleks Bukit Jambul...keluar rumah kul 9.30....sampai jer kat sana...komplek tu sunyi sepi, baru nak buka...tapi ada la orang di kawasan tu...sampai2 jer kt kawasan boling tu dah nampak peserta (budak2 sekolah) dah sampai kt BJ Bowl tuh...uish semangat betoi depa ni....siap bawak kawan2 lagi....

riang ria bowling @ BJ..

dalam pukul 10.30 camtuh program pon bermula....peserta dari lingkungan 12 thn sampai la pelajar IPT dari USM pon ada juga untuk memeriahkan suasana.....dalam masa dua jam pertandingan tamat dan semua pakat tunggu result....ramai yg mula mai kat meja urusetia nak curi2 tengok markah depa , tak sabaq nak tau group mana yg menang....hehehe....lawakla budak2 ni....tapi kami terpaksa control depa sikit......at last....acara kemuncak iaitu acara penyampaian hadiah menyaksikan pemenang2 dari budak2 skolah sg Nibong antaranya dan sebahagiannya ada lah peserta cina. alamdulillah tamatla sudah SURE BOWLING ( sukan remaja bowling) di KBJ nie.....sebagai pentarbiyahan akhir program peserta diberi risalah2 untuk edaran sekitar KBJ.....

sempat lg posing..ehehe

lebih kurang pukul 2 lbh aku pon sampai rumah...seronok tak terkira walaupon tak dapat bermain boling sekali sbb kene pantau program (tapi dapat gak hayun bola boling sekali saja masa nak test lane tu) tapi puas hati tengok sambutan yg sangat luar biasa....

**iklan..lagi gambar di sini....

sampai2 rumah kelam kabut tukar baju dan siap2 nak g kenduri kawan aku..tak sabar nk jumpa kawan lama nie....sebenarnya this is my old best frend yg da lama lost contact tp kami jumpa balik masa interview di USM hari tu....sungguh tak sangka...then die jemput mai kenduri kawen dier....so aku amek peluang bergambo ...mana la tau kot2 pas ni tak jumpa dah...maklumla orang dah berumahtangga...

aku selalu pakai baju ikut warna tema....kebetulan...

masa nak balik terjumpa pulak lagi sorang member sekolah almashoor...ni memang tak penah jumpa terus sejak habeh skolah 9 tahun yg lalu...(oh dah 9 tahun tingal sekolah rupanya...) terkejut sebenarnya dapat jumpa fadhilah ni...terkejut camne die boleh ada kat kenduri kawn aku yg sejak tadika lagi nei....rupanya2 fadh teman kawan die jer datang kenduri ni...apa pon seronok dapat jumpa dua orang besfren dalam satu kenduri.... (ramainye besfren aku...tapi asek los contact jer...)...tapi lupa pulak nak bergambo dengan fadh, sebab sembang pon gitu2 jer , sebab die tengah nak makan...so pas salam2 aku pon balik...mak ayah aku dah siap tunggu kat luar dewan ...err.... tamat cerita kenduri...

pastu balik umah jap rehat2 dulu, lepas asar nk keluar pulak g umah sedara (maksu aku) ..katanya masak special untuk adik aku yg baru pulang dari kuantan (cuti semester 3 bulan)...
makcik aku masak siput belitung masak lemak cili api....wow!! sudah lama x makan siput belitung nih.....apa lg aku pon tumpang sekaki makan siput belitung dengan spageti (nyum-nyum faveret nih!!)...hehe...x penah dibuat orang....makan siput belitung dgn spagetti......tapi bila dah p umah sedara mara aku nih memang tak leh nak tahan2 makan...hilang la istilah 'diet' walauopn makcik2 aku suker perli aku diet jer everytime p umah depa....padahal....kalu p umah makcik2 ni memang full la perut....bila balik rumah tak payah makan dah....hahaha....bestnyer hari sabtu tu...dapat jumpe sanak sedare n makan yg sodap2 (sambil tengok piala FA dengan pakcik2 ku hehehe)...alhamdulillah segala puji bg ALLAH jua yg Maha Pemberi Rezeki..... semoga ALLAH mengekalkan silaturahim kami dalam rahmatNYA selalu.... " ALLAHUMMA INNA NA'UZUBIKA MINAL KUFRI WAL FAQRI, ALLAHUMMA INNA NA'UZIBUKA MIN A'ZABIL QABRI LA ILA HA ILLA ANTA...."


wassalam...

No comments: