15.10.08

jamuan raya @ PJJ

salam to all..

hari ni ofisku meraikan anak2 yatim dari balik pulau masa jamuan raya thn ni.. mereka dirai...dilayan bagaikan putera puteri...moga mereka rasa terhibur dengan layanan staf2 PJJ...kami hidangkan pelbagai jenis makanan...tak lupa juga ada staff yg bg duit raya( mmg banayk duit depa dapat..hehe) ... ada juga cenderahati untuk dibawa pulang.....


mereka semua kecik2 belaka....pilu jugak hati bila tengok mereka.. sebagai balasan...mereka mengadakan persembahan iaitu nyanyian nasyid ... dua kali depa nyanyi...ada satu lg tu mmg aku elergic dengar...bukan apa..sensitip sangat sampai x le dgr lagu tu..mesti nk mngalir air mata...erk... ada satu lagu tu ok...sedap gak suara budak yg nyanyi solo tu...dengar la kt video tu..

aku ada rakam kan time depa nyanyi tu...dan berikut ada la snap2 dari kemere fon ku..pics nye mmg tak clear...mmg kemre fon ku jenis yg x besh...tp kalau bab sound..mmg fon ni tip top!!! haaha..
















video

No comments: