13.10.08

sambong cerita...gambar2 3R..

salam...mmgu ni aku akan mula bz lagi dengan keje2ku d opis...masih ada benda yg nk disetelkan termasuk buat website baru untuk e educator dan i -teacher...semalam kami berbarbeque d PJJ je..(kt opis kami) memandangkan cuaca ptg semalam hujan lebat dan pantai pon basah...so kami amkek altenatif utk bakar ayam dan lamb kat dpn PJJ je...memang menarik dan best...meriah..pas tu ada game ringkas.....pihak bawahan kenakan upline kami...prof pon kena denda sekali...haha...abang nazri pon kene...kami suruh miming ...nyanyi gelek la macaam2...en manager pon tak ketinggalan kami kenakan....haha....bukan apa..tujuan gam tu utk lepaskan tensen ms kerja je...so mm kami main habis2an....mmg hilang tensen....






time ni la rasanya firts time aku makan daging kambing panggang.....sebelum ni dengar orang kata sedap walaupun bau die tak best...ehhe....pastu aku berani try pon sbb lamb tu dah di marinate dgn marinate secret resepi abg nazri n wife....hmm...sedap gak..ayam panggang pun makan...lamb aku makan x habis...sbb mmg ada part yg bau...tak tahan bila makan....terpaksa la tong sampah kan...kira dpt la rasa lamb gak....




dekan pulak bawak spaghetti...memangla sanagat laku sampaikan bihun yg aku bawa banayk lebih...terpaksa aku balik...nasib baik bawa balik ke rumah makcik aku yg sedang didatangi sanak sedara yg ramai tu...akhirnya dapat gak habis bihun tuh....






to all staff yg ada trima kasih atas kerjasama....hidup i-teacher !!! ( projek yg sedang kami sume develop.....:) ) hope kita dpt buat lagi thn depan....nice to know all of u....muahhh....tak lupa gak kepda RA2 dan RO dan pegawai atasan yg ada....thanks 4 coming n support....




nnti aku letakkan gambarnya kat sini....bukan apa..gambar yg diambil sume ada kat Foo..kene la amek kt dia...masalahnya si Foo ni asek bz memanjnag kt opis...so kene tgu die free br leh p amek kat dia...hehe..



20oktober..ini la gamba2 yg dijanjikan hari tue...


Prof kami (berbaju merah)kene denda..hehe Foo n kawannya sedang sibuk panggang lamb n ayam



team eeducator (RA n RO) Dekan, Prof n Dr Zuraida tgh bg speech
tgh makan ayam panggang nieh...nyum nyum.. ;)


buat masa lani aku letak dulu gamba2 3R yg hari tu tu..






No comments: